• 17-11-2010, 14:40:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Film tam olarak ne zaman çıkıyor? Bugün 17 Kasım, film gösterime girdi mi?
  • 17-11-2010, 15:21:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    almanyada yarin gösterime cikiyor yarin bilet aldim gidiyorum bakalim neler olacak
  • 17-11-2010, 16:11:06
    #12
    Film Full değil arkadaşlar. Torrent'teyim ben orda minisohbet'te söylediler. hatta nete düştü sanırım

    2 partlık film. İlk partı vizyonda, 36 dakika
  • 17-11-2010, 19:29:04
    #13
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film Full değil arkadaşlar. Torrent'teyim ben orda minisohbet'te söylediler. hatta nete düştü sanırım

    2 partlık film. İlk partı vizyonda, 36 dakika
    Tamamı çıkmadan izlenmez.
  • 17-11-2010, 22:19:21
    #14
    ben 1 saat önce geldim sinemadan, film herzamanki gibi çok güzel hazırlanmış. tabii hepimizin beklediği gibi tamamen bir geçiş filmi olmuş. 2 part yapmalarıda ayrıca iyi olmuş; olaylar uzun, tek partta verselerdi doyurucu bir film olmazmış.
  • 19-11-2010, 21:13:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Serinin son filmi yani part2 15 Temmuz 2011de çıkacakmış,hatta part2 3D olacakmış,WarnerB. bu şekilde bir açıklama yapmış,part1 güzeldi fakat pek olay yoktu,esas olaylar Voldemort'un asayı almasıyla başlayacak bence.Serinin son filmi olduğundan büyük ihtimalle HarryPotter ölecek gibi geliyor.bakalım 8 ay sonra göreceğiz.
  • 19-11-2010, 21:19:58
    #16
    Evet filme bugün gittim. Gerçekten çok güzeldi. Hani şu sevdiğiniz bi kitap havada biter ya. Aynen öyle bitti. Bekliyorum merakla.
  • 19-11-2010, 21:56:54
    #17
    Goksel1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serinin son filmi yani part2 15 Temmuz 2011de çıkacakmış,hatta part2 3D olacakmış,WarnerB. bu şekilde bir açıklama yapmış,part1 güzeldi fakat pek olay yoktu,esas olaylar Voldemort'un asayı almasıyla başlayacak bence.Serinin son filmi olduğundan büyük ihtimalle HarryPotter ölecek gibi geliyor.bakalım 8 ay sonra göreceğiz.
    film tam voldemortun mürver asayı dumbledore un mezarından alıp zafer işareti yaptığı sahnede bitti. yani resmen al sana finalin başlangıcına kadar getirdik, heyecanlan bekle temmuz a kadar demişler yalnız harry potter ölmeyecek, daha fazla anlatıp büyüsünü bozmak istemem
  • 19-11-2010, 22:44:06
    #18
    Bende Melez Prens' i sevmedim hiç. Önümüzde ki hafta sonu sinemaya gideceğim. Bu arada son derken ; Bi' daha Harry Potter serisine ait film çekilmeyecek mi ?