ben 1 saat önce geldim sinemadan, film herzamanki gibi çok güzel hazırlanmış. tabii hepimizin beklediği gibi tamamen bir geçiş filmi olmuş. 2 part yapmalarıda ayrıca iyi olmuş; olaylar uzun, tek partta verselerdi doyurucu bir film olmazmış.