Serinin son filmi yani part2 15 Temmuz 2011de çıkacakmış,hatta part2 3D olacakmış,WarnerB. bu şekilde bir açıklama yapmış,part1 güzeldi fakat pek olay yoktu,esas olaylar Voldemort'un asayı almasıyla başlayacak bence.Serinin son filmi olduğundan büyük ihtimalle HarryPotter ölecek gibi geliyor.bakalım 8 ay sonra göreceğiz.