Goksel1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serinin son filmi yani part2 15 Temmuz 2011de çıkacakmış,hatta part2 3D olacakmış,WarnerB. bu şekilde bir açıklama yapmış,part1 güzeldi fakat pek olay yoktu,esas olaylar Voldemort'un asayı almasıyla başlayacak bence.Serinin son filmi olduğundan büyük ihtimalle HarryPotter ölecek gibi geliyor.bakalım 8 ay sonra göreceğiz.
film tam voldemortun mürver asayı dumbledore un mezarından alıp zafer işareti yaptığı sahnede bitti. yani resmen al sana finalin başlangıcına kadar getirdik, heyecanlan bekle temmuz a kadar demişler yalnız harry potter ölmeyecek, daha fazla anlatıp büyüsünü bozmak istemem