Müjdeler olsun Ankara seyircilerine! Odtü yine yaptı yapacağını. Warner Bros la uzun konuşmalar ve yazışmalar sonucu tüm dünya Harry Potter ve Ölüm Yadigarları filmini 17 Kasım'da izlerken Sadece Ankara seyircileri 15 Kasım'da izleyebilecek. 2 salonda 450 kişinin izleyebileceği özel gösterim için ODTÜ bayaa çalışmış. Geçen gün gazetede okudum.
Harry Potter ölecek diye 2 filmdir söyleniyor ancak ne Zümrüdüanka Yoldaşlığında, ne de Melez Prens'te ölmedi. Zaten serinin son filmi diye biliyorum. Burda büyük ihtimal Harry ölür. Ancak sanmıyorum onu da. Hastalığı iyileşti diye biliyorum