• 19-09-2010, 17:08:15
    #55
    Daha neler öneririm ama bu sefer bayan webmasterlar var diye uyarı veriyorlar.
  • 19-09-2010, 17:23:36
    #56
    atkı1 den yaptırın bence yine kesin alırım.
  • 21-09-2010, 18:23:40
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha neler öneririm ama bu sefer bayan webmasterlar var diye uyarı veriyorlar.
    En iyisi kendine sakla onları

    cagin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atkı1 den yaptırın bence yine kesin alırım.
    3.Defa atkı abes kaçar her sene aynı şey
  • 21-09-2010, 21:30:59
    #58
    kapşon gider fermarlı bir yerinde R bir yerin 10
  • 03-10-2010, 18:53:38
    #59
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapşon gider fermarlı bir yerinde R bir yerin 10
    Neden olmasın...

    Fikirleri almaya devam ediyorum.
  • 03-10-2010, 18:57:53
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Patik yapın en iyisi işte kış için
  • 03-10-2010, 18:58:43
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    içlik yaptıralım sıcak sıcak


    bere olabilir
  • 03-10-2010, 18:58:46
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saçma sapan önerileri moderatörler silse iyi olucak. Konunun cılkı çıkmış...

    Kazak güzel gider bence =)
  • 03-10-2010, 19:50:52
    #63
    Eldiven olabilir. Mesela tasarımını da parmak uçlarına html ya da php dilinde ya da 5 parmağa ayrı dillerde komutlar yazarız. Yani bir şeyler kodluyormuşuz gibi bir izlenim bırakmak için. Üst kısma Rokito olabilir, ya da r10 yazısı olabilir güzel bir efektle.