• 04-10-2010, 21:47:30
    #73
    Ya şapka eldiven zart zurt olmaz bence, ben şapka takmıyorum eldiven hiç takmıyorum polar tarzı bir şey olabilir ama şapkalı falan hoş olur.
  • 04-10-2010, 22:56:13
    #74
    rokito baskılı önlük yaptıralım, forumda hediye edeceğim ilkokullu gençler var
  • 05-10-2010, 07:18:01
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan için en uygun fikir polar sanırım.
  • 06-10-2010, 12:52:15
    #76
    Konu güncel.
  • 06-10-2010, 16:03:02
    #77
    kış geldi artık birşeyde karar verelim.
  • 06-10-2010, 16:11:39
    #78
    hocam anket acacaktınız? Polar en iyisi bir tasarım yapılırsa ona göre fikir yürütmek daha kolay olur...
  • 06-10-2010, 16:46:55
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mertweb sanırım konu ile ilgilenen arkadaş... Bi anket açsan anket süresi 1 hafta olsun... Beğenilen ürün için tasarım yapılır. Alacak olan arkadaşlar isim yazdırır. Yeterli sayı bulunursa yapılsın ve satılsın. Atkı konusuna dönmesin... Kış sonuna atkılar geldi hemen hemen. Haksızsam söyleyin?... Kış bitmeden Giymek istiyorum Hatta bi an önce yapılsın çünkü üst baş almam gerekiyor
  • 21-10-2010, 21:27:00
    #80
    eee havadamı kaldı öneriler?
  • 21-10-2010, 21:27:57
    #81
    Kazak yaptıralım.