• 03-10-2010, 21:25:42
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Güzel..


    BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eldiven olabilir. Mesela tasarımını da parmak uçlarına html ya da php dilinde ya da 5 parmağa ayrı dillerde komutlar yazarız. Yani bir şeyler kodluyormuşuz gibi bir izlenim bırakmak için. Üst kısma Rokito olabilir, ya da r10 yazısı olabilir güzel bir efektle.
  • 03-10-2010, 21:26:29
    #65
    Sağlam bi tane ogün samas atkısı yaptırabiliriz bak
  • 04-10-2010, 19:04:19
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar konuyla alakalı yorumlar atarsanız sevinirim.
    Bu şekilde bir sonuca varılmaz.
  • 04-10-2010, 19:30:10
    #67
    Üyeliği durduruldu
    ciddi bi şekilde R10 yazılı yada webmaster falan yazılı polar olursa alırım
  • 04-10-2010, 19:31:08
    #68
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi bi şekilde R10 yazılı yada webmaster falan yazılı polar olursa alırım
    Kafama en çok yatan'da polar şuan.
  • 04-10-2010, 19:33:50
    #69
    bere olabilir
  • 04-10-2010, 19:42:56
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her mevsimde giyilebilecek Hoodie dedikleri, Kapüşonlu ceket, mont tarzi birsey olur.

    Boyle siyah, abarti tasarimi olmayan sade birsey cok guzel olur.
  • 04-10-2010, 21:42:46
    #71
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mevsimde giyilebilecek Hoodie dedikleri, Kapüşonlu ceket, mont tarzi birsey olur.

    Boyle siyah, abarti tasarimi olmayan sade birsey cok guzel olur.
    Oldukça güzel bak bunlar..Düz siyah poların üzerine basılabilir rokita..
  • 04-10-2010, 21:45:56
    #72
    fes şapka tarzı bişey olabilir kışın çok kullanılan birşey ama üstünde rokito olmasın artık alasım gelmıyor