• 21-08-2010, 14:02:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kış mevsimi için özel ürün yaptırmayı düşünüyorum. Sizlerin fikirleri önemli benim için...

    Ne tarz bir ürün yaptırabiliriz arkadaşlar? Göz önünde olan bir ürün olsun...


    Önceden ne yaptık :

    R10.net Atkı 1

    R10.net Atkı 2
  • 21-08-2010, 14:06:53
    #2
    Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.

    Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.
  • 21-08-2010, 14:11:25
    #3
    içlik dicem kışın iyi gidiyo ama kimse almaz
  • 21-08-2010, 14:21:51
    #4
    Tasarımlar biraz daha iyileştirilse bende alırdım
  • 21-08-2010, 14:34:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.

    Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.
    aynen katılıyorum.dengesiztarzın yeni r10 tshirtleri de öyle malesef
  • 21-08-2010, 15:14:22
    #6
    T-shirt felan değilde daha değişik ürünler...

    Mesela polar olur, gene atkı yaptırırız ya da. Ama atkı olayıda cıvıdı artık
  • 21-08-2010, 15:59:05
    #7
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T-shirt felan değilde daha değişik ürünler...

    Mesela polar olur, gene atkı yaptırırız ya da. Ama atkı olayıda cıvıdı artık
    Polar biraz tuzlu olur ama kaliteli ve uygun birşey yapılırsa alabilirim.

    Örnek olarak resimdeki gibi olabilir, arkasında R10 yazar ama dediğim gibi o şaklabanın resmi olursa almam.

  • 21-08-2010, 16:01:43
    #8
    Sade birşeyler düşünüyorum, rokitodan ziyade google logosu yer alabilir.


    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polar biraz tuzlu olur ama kaliteli ve uygun birşey yapılırsa alabilirim.

    Örnek olarak resimdeki gibi olabilir, arkasında R10 yazar ama dediğim gibi o şaklabanın resmi olursa almam.

  • 21-08-2010, 18:01:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    atkı yine en iyi seçim olucak sanırım ama atkı dan sıkıldınız sanırım :|