Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.

Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.