• 18-09-2010, 12:15:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu günceldir arkadaşlar. Evet açıkçası bende arkadaşlarda atkıdan sıkıldı
  • 18-09-2010, 12:33:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    R10'da fanatik arkadaş çok. Takımların renklerine göre r10 ürünleri yaptırılabilir. Atkı, switshort, bere vb..
  • 18-09-2010, 13:08:48
    #12
    Reveloper
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.

    Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polar biraz tuzlu olur ama kaliteli ve uygun birşey yapılırsa alabilirim.

    Örnek olarak resimdeki gibi olabilir, arkasında R10 yazar ama dediğim gibi o şaklabanın resmi olursa almam.

    Şşşşşşş! Rokito reyize laf yok !
  • 18-09-2010, 13:13:34
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şu tarz uzun kollu birşey yaptırılırsa çok güzel olur. Böyle birşey olursa bende alırım..
  • 18-09-2010, 14:07:49
    #14
    http://www.google-store.com/product_...oducts_id=1026



    http://www.google-store.com/product_...roducts_id=309



    http://www.google-store.com/product_...roducts_id=374



    http://www.google-store.com/product_...roducts_id=304


    yukarda verdiğim ürünler çok hoş ve güzel. üzerine değişik tasarımlar yapılarak çok güzel şeyler elde edilebilir. Artık atkı tshirt felan sıktı.
  • 18-09-2010, 14:08:49
    #15
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu tarz uzun kollu birşey yaptırılırsa çok güzel olur. Böyle birşey olursa bende alırım..
    Buda güzel bir fikir.
  • 18-09-2010, 14:47:09
    #16
    Hafız polar yaptıralım.
    Hafız kazak yaptıralım.
    Hafız yorgan yaptıralım.
  • 18-09-2010, 14:52:58
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MertWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T-shirt felan değilde daha değişik ürünler...

    Mesela polar olur, gene atkı yaptırırız ya da. Ama atkı olayıda cıvıdı artık
    Bere olsa süper olur ama kaliteli olacak.
  • 18-09-2010, 14:58:39
    #18
    berede olabilir kazakta