BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.

Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.
BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polar biraz tuzlu olur ama kaliteli ve uygun birşey yapılırsa alabilirim.

Örnek olarak resimdeki gibi olabilir, arkasında R10 yazar ama dediğim gibi o şaklabanın resmi olursa almam.

Şşşşşşş! Rokito reyize laf yok !