Ben de almayı istiyorum fakat bütün ürünlere şu armut kafalı maskotu da bastırıyorsunuz o yüzden almıyorum.
Şaklaban gibi o nedir daha ciddi birşeyler olmalı bence. Üstünde r10, Google yazabilir ama o maskot oldukça almam ben onu.
Polar biraz tuzlu olur ama kaliteli ve uygun birşey yapılırsa alabilirim.
Örnek olarak resimdeki gibi olabilir, arkasında R10 yazar ama dediğim gibi o şaklabanın resmi olursa almam.
Şşşşşşş! Rokito reyize laf yok !