Kayseri'de yaşayanlar,okuyanlar; Kayseri nasıl bir yerdir ?
23
●13.698
- 13-08-2010, 13:55:48Kayseri çok güzeldir hocam gelişmiş bir yerdir. rahat edersiniz orada
- 13-08-2010, 14:21:10Üyeliği durdurulduinşallah bakalımAgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2010, 14:22:11Üyeliği durdurulduDostum Öncelikle Tebrikler ,
İyi Yanları ;
- İnsanları Cana Yakın
- Ulaşım Sorunu Yok.
- Alışveriş Merkezleri Güzel.
- Temiz Bi Şehir
Çok Fazla Bişey Gelmiyo Aklıma 
Kötü Yanları ;
Gece 12'den Sonra Hayat Biter.
Hiç Bi Şekilde Sosyal Faaliyet Yok.
Bar & Disco Filan İstersen. Mağlesef Hiçbişey Yok
1 Tane Var Fakat Ordada Hep Kopturan Adamlar Mevcut , Yaramaz..
Onun Haricinde. İnsanları Yanlış Anlamayın Ama Herşeyi Kınarlar Şöyleki ;
Burda Saç Uzatırsın ,
İçlerinden Söverler
Küpe Takarsın Söverler.
Değişik Ayakkabı Veya Pantolon Giyersin
Söverler.
Kınarlar.. Aaa Şuna Bak Kız Gibi. Vs Vs.
Tabii içlerinden sövüyolar ( :
Ve Sen Bundan Rahatsız Olabilirsin. Özellikle Çarşıya Gittiğinde Küpeyle Filan Çıkarsan Bön Bön Bakıyolar.
Neyse.. Ama Herşeye Rağmen Güzel Seçim Yapmışın En Az 10 Gün Sonra Geleceksen.
Gelmeden Önce Bana Söyle , Telefon Numaranı Filan Ver. Ben Seni Terminalden Alır İstediğin Yere Bırakırım Arabayla..
Şimdiden Başarılar.. - 13-08-2010, 14:30:16Üyeliği durdurulduİnsanların içini okuyabiliyorsan ne mutlu sanaEuro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

@1 Güzel şehirdir Kayseri. Geldiğine pişman olmazsın
- 13-08-2010, 14:31:25Üyeliği durduruldusaç uzatma,sövme işi kötüymüşEuro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.tek başıma gelmiycem büyük ihtimal onun için benim gitmem gerek sağolasın düşündüğün için.
- 13-08-2010, 14:32:06Üyeliği durdurulduHocam Sende Kayseridesin. İçini Okumayla Alakası Yok.CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam Güzel Şehir Ama , Dediklerimin Arkasındayım..
Sonkezde Tabiki Güzel Şehir. Pişman Olmayacağından Bende Eminim.
Alışırsın
- 13-08-2010, 14:36:16Üyeliği durdurulduKayseri güzeldir pişman olmazsın.Öyle 2 metre uzun saçın,ne bilim karılar gibi sallanan küpen vs.göze batan birşeyin olmazsa kim ne diyebilir sana? Kayseri son yıllarda daha da gelişti alışveriş-ulaşım vs.yönlerinden.İlk başta sıkıntı yaşarsın belki uyum açısından ama zamanla düzelir alışırsın.Kayseri'ye alışınca da gitmek istemeyebilirsin
- 13-08-2010, 14:39:44Üyeliği durdurulduEuro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebüyük şehir olduğundan dolayı bence güzeldirSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de çok yere gittim ama Kayseriye hiç gitmedim
resimlerden baktığım kadarıyla güzel bir şehir.Abdullah Gül'de Kayserili
Çok Fazla Bişey Gelmiyo Aklıma 