Kayseri güzeldir pişman olmazsın.Öyle 2 metre uzun saçın,ne bilim karılar gibi sallanan küpen vs.göze batan birşeyin olmazsa kim ne diyebilir sana? Kayseri son yıllarda daha da gelişti alışveriş-ulaşım vs.yönlerinden.İlk başta sıkıntı yaşarsın belki uyum açısından ama zamanla düzelir alışırsın.Kayseri'ye alışınca da gitmek istemeyebilirsin