Hocam Sende Kayseridesin. İçini Okumayla Alakası Yok.
Tamam Güzel Şehir Ama , Dediklerimin Arkasındayım..
Sonkezde Tabiki Güzel Şehir. Pişman Olmayacağından Bende Eminim.
Alışırsın
Kayseri güzeldir pişman olmazsın.Öyle 2 metre uzun saçın,ne bilim karılar gibi sallanan küpen vs.göze batan birşeyin olmazsa kim ne diyebilir sana? Kayseri son yıllarda daha da gelişti alışveriş-ulaşım vs.yönlerinden.İlk başta sıkıntı yaşarsın belki uyum açısından ama zamanla düzelir alışırsın.Kayseri'ye alışınca da gitmek istemeyebilirsin
büyük şehir olduğundan dolayı bence güzeldir

Türkiye'de çok yere gittim ama Kayseriye hiç gitmedim

resimlerden baktığım kadarıyla güzel bir şehir.Abdullah Gül'de Kayserili