CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların içini okuyabiliyorsan ne mutlu sana

@1 Güzel şehirdir Kayseri. Geldiğine pişman olmazsın
Hocam Sende Kayseridesin. İçini Okumayla Alakası Yok.

Tamam Güzel Şehir Ama , Dediklerimin Arkasındayım..

Sonkezde Tabiki Güzel Şehir. Pişman Olmayacağından Bende Eminim.

Alışırsın