İnsanların içini okuyabiliyorsan ne mutlu sana
@1 Güzel şehirdir Kayseri. Geldiğine pişman olmazsın
Hocam Sende Kayseridesin. İçini Okumayla Alakası Yok.
Tamam Güzel Şehir Ama , Dediklerimin Arkasındayım..
Sonkezde Tabiki Güzel Şehir. Pişman Olmayacağından Bende Eminim.
Alışırsın