Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum Öncelikle Tebrikler ,

İyi Yanları
;

  • İnsanları Cana Yakın
  • Ulaşım Sorunu Yok.
  • Alışveriş Merkezleri Güzel.
  • Temiz Bi Şehir Çok Fazla Bişey Gelmiyo Aklıma

Kötü Yanları ;

Gece 12'den Sonra Hayat Biter.

Hiç Bi Şekilde Sosyal Faaliyet Yok.

Bar & Disco Filan İstersen. Mağlesef Hiçbişey Yok

1 Tane Var Fakat Ordada Hep Kopturan Adamlar Mevcut , Yaramaz..

Onun Haricinde. İnsanları Yanlış Anlamayın Ama Herşeyi Kınarlar Şöyleki ;

Burda Saç Uzatırsın ,

İçlerinden Söverler

Küpe Takarsın Söverler.

Değişik Ayakkabı Veya Pantolon Giyersin

Söverler.

Kınarlar.. Aaa Şuna Bak Kız Gibi. Vs Vs.

Tabii içlerinden sövüyolar ( :

Ve Sen Bundan Rahatsız Olabilirsin. Özellikle Çarşıya Gittiğinde Küpeyle Filan Çıkarsan Bön Bön Bakıyolar.

Neyse.. Ama Herşeye Rağmen Güzel Seçim Yapmışın En Az 10 Gün Sonra Geleceksen.

Gelmeden Önce Bana Söyle , Telefon Numaranı Filan Ver. Ben Seni Terminalden Alır İstediğin Yere Bırakırım Arabayla..

Şimdiden Başarılar..
İnsanların içini okuyabiliyorsan ne mutlu sana

@1 Güzel şehirdir Kayseri. Geldiğine pişman olmazsın