Dostum Öncelikle Tebrikler ,
İyi Yanları ;
- İnsanları Cana Yakın
- Ulaşım Sorunu Yok.
- Alışveriş Merkezleri Güzel.
- Temiz Bi Şehir
Çok Fazla Bişey Gelmiyo Aklıma 
Kötü Yanları ;
Gece 12'den Sonra Hayat Biter.
Hiç Bi Şekilde Sosyal Faaliyet Yok.
Bar & Disco Filan İstersen. Mağlesef Hiçbişey Yok
1 Tane Var Fakat Ordada Hep Kopturan Adamlar Mevcut , Yaramaz..
Onun Haricinde. İnsanları Yanlış Anlamayın Ama Herşeyi Kınarlar Şöyleki ;
Burda Saç Uzatırsın ,
İçlerinden Söverler
Küpe Takarsın Söverler.
Değişik Ayakkabı Veya Pantolon Giyersin
Söverler.
Kınarlar.. Aaa Şuna Bak Kız Gibi. Vs Vs.
Tabii içlerinden sövüyolar ( :
Ve Sen Bundan Rahatsız Olabilirsin. Özellikle Çarşıya Gittiğinde Küpeyle Filan Çıkarsan Bön Bön Bakıyolar.
Neyse.. Ama Herşeye Rağmen Güzel Seçim Yapmışın En Az 10 Gün Sonra Geleceksen.
Gelmeden Önce Bana Söyle , Telefon Numaranı Filan Ver. Ben Seni Terminalden Alır İstediğin Yere Bırakırım Arabayla..
Şimdiden Başarılar..