Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum Öncelikle Tebrikler ,

İyi Yanları
;

  • İnsanları Cana Yakın
  • Ulaşım Sorunu Yok.
  • Alışveriş Merkezleri Güzel.
  • Temiz Bi Şehir Çok Fazla Bişey Gelmiyo Aklıma

Kötü Yanları ;

Gece 12'den Sonra Hayat Biter.

Hiç Bi Şekilde Sosyal Faaliyet Yok.

Bar & Disco Filan İstersen. Mağlesef Hiçbişey Yok

1 Tane Var Fakat Ordada Hep Kopturan Adamlar Mevcut , Yaramaz..

Onun Haricinde. İnsanları Yanlış Anlamayın Ama Herşeyi Kınarlar Şöyleki ;

Burda Saç Uzatırsın ,

İçlerinden Söverler

Küpe Takarsın Söverler.

Değişik Ayakkabı Veya Pantolon Giyersin

Söverler.

Kınarlar.. Aaa Şuna Bak Kız Gibi. Vs Vs.

Tabii içlerinden sövüyolar ( :

Ve Sen Bundan Rahatsız Olabilirsin. Özellikle Çarşıya Gittiğinde Küpeyle Filan Çıkarsan Bön Bön Bakıyolar.

Neyse.. Ama Herşeye Rağmen Güzel Seçim Yapmışın En Az 10 Gün Sonra Geleceksen.

Gelmeden Önce Bana Söyle , Telefon Numaranı Filan Ver. Ben Seni Terminalden Alır İstediğin Yere Bırakırım Arabayla..

Şimdiden Başarılar..
saç uzatma,sövme işi kötüymüş bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.tek başıma gelmiycem büyük ihtimal onun için benim gitmem gerek sağolasın düşündüğün için.