Üniversite okumayıpta şuan iyi yerdeyim diyen ?
47
●2.987
- 26-07-2010, 21:27:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ben ilköğretim mezunuyum yani ortaokul , 8.sınıftan sonra elektronik ve bilgisayar üzerine biryere çırak olarak başladım , sonra kendimi geliştirdim ve iyi yerlere geldim. hayatımdan memnunum evimi arabamı aldım allahın izniyle , iyi bir de işim var , mutluyuım yani , tek eksiğim tahsil oda olcak inş.
- 26-07-2010, 21:28:28Ticaret yapma yeteneğiniz ve paranız yoksa okuyun iyi yerlere gelin. Ticarette ne olacağı belli olmaz Güvenme malına bir yangına bakar derler. O yüzden ticaret RİSKTİR. Bu devirde üniversite okumak bile yetmiyor. Yükseklisans ve Doktora yapmadan iyi yerlere gelinmiyor.. İstisnalar elbette vardır. Fakat iyi bir yerde üniversite okuyup yurtdışında yükseklisans yapan kişiler (dilinide geliştirip) lise mezunlarına göre çok çok iyi şartlarda yaşıyor.
O yüzden lise mezunu 10 ay iyi para kazanır ticaretten sonra ne olacağı belli olmaz, fakat üni. mezunu yukarıdaki bahsettiğim şartlardaki kişi her zaman iyi maaşlı iş bulur.. - 26-07-2010, 22:27:40Sınav açmışlardı sınava girerek yerleşmiştim. Daha sonra tayin vs. nedenlerden dolayı istifa ettim. Telekom'da görev yaptığım süre içerisinde de bir çok firma ile yüz göz oluyordum. Bilgi işlem alanındaydım oradada. İşten çıkınca çıktığım duyan bir kaç firma teklif verdi değerlendirdim ve bu son girdiğim yerle anlaştım.LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2010, 22:28:29Üyeliği durdurulduanladım hocam teşekkürler_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2010, 22:46:00Üyeliği durdurulduBen üniversite terkim. He tabiki bir yere kadar okudum ancak şu an ki pozisyonumda bununla ilgili birşey yok. Çalışmak bilgi tecrübe gibi şeylerle alakalı. Çok iyi para kazanıyormuyum ? Tabiki hayır hatta çok az kazanıyorum. Ancak almış olduğum güvenden dolayı milyon dolarlık bir işletmenin vardiya amiriyim. Bu size basit gelebilir nitekim. Ama bir gün işe ihtiyacınız olduğunda ve çalıştığınızda anlayabilirsiniz ne derece riskli bir işe sahip olduğumuzu. İnsanlarla uğraşmak ise en kötüsü...
,