Ben üniversite terkim. He tabiki bir yere kadar okudum ancak şu an ki pozisyonumda bununla ilgili birşey yok. Çalışmak bilgi tecrübe gibi şeylerle alakalı. Çok iyi para kazanıyormuyum ? Tabiki hayır hatta çok az kazanıyorum. Ancak almış olduğum güvenden dolayı milyon dolarlık bir işletmenin vardiya amiriyim. Bu size basit gelebilir nitekim. Ama bir gün işe ihtiyacınız olduğunda ve çalıştığınızda anlayabilirsiniz ne derece riskli bir işe sahip olduğumuzu. İnsanlarla uğraşmak ise en kötüsü...