Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben ilköğretim mezunuyum yani ortaokul , 8.sınıftan sonra elektronik ve bilgisayar üzerine biryere çırak olarak başladım , sonra kendimi geliştirdim ve iyi yerlere geldim. hayatımdan memnunum evimi arabamı aldım allahın izniyle , iyi bir de işim var , mutluyuım yani , tek eksiğim tahsil oda olcak inş.