Sınav açmışlardı sınava girerek yerleşmiştim. Daha sonra tayin vs. nedenlerden dolayı istifa ettim. Telekom'da görev yaptığım süre içerisinde de bir çok firma ile yüz göz oluyordum. Bilgi işlem alanındaydım oradada. İşten çıkınca çıktığım duyan bir kaç firma teklif verdi değerlendirdim ve bu son girdiğim yerle anlaştım.
anladım hocam teşekkürler