Üniversite okumayıpta şuan iyi yerdeyim diyen ?
47
●2.987
- 26-07-2010, 20:13:23Üyeliği durduruldubelirttim ama hala devam ediyorsunuz.gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim üstümden gitmeyin ben düşünüyor değilim.
sadece varsa böyle olaylar anlatın bir araştırma yapıyorum karşılaştırma değil - 26-07-2010, 20:18:42Üniversite bitirdim. 10 gün öncesine kadar Telekom'da çalışıyordum. En yüksek tahsili olan bendim
Diğerleri hepsi lise mezunuydu. Şuanda da bir şirkette Bilgi işlem yöneticisi olarak görev yapıyorum. 3-4 tane üniversite mezunu var diğerleri lise mezunu
Sanırım aradığın cevap vardır
- 26-07-2010, 20:32:25Üyeliği durduruldutelekomda hangi kademede çalışıyordunuz acaba ? sanırım bilgi işlemdi oradada. ve oraya girmek için nasıl bir prosedür/başvuru gerekli ?_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve şuanki şirketinizde ki konumunuza nasıl bir başvuruyla geldiniz ?
teşekkürler - 26-07-2010, 20:50:30Yalnız şöyle bir durum var,atıyorum lise mezunu olursun,3 milyar maaş alırsın fakat 2-3 ay sonra işten çıkarırsalar ortada kalma ihtimalin çok büyük.Belli bir vasfın yok çünkü.Üniversite mezunu olduğun zaman en azından örneğin mühendissen,mühendis vasfıyla iş ararsın ve üniversite mezunu olarak hem kendi işini yürütürsün hem de seviyorsan ticaret yapıp parayı vurursun
ama çok para kazanmak istiyorum diyorsan TİCARET...