• 26-07-2010, 19:15:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu arada bu durumda olupta hayatını anlatan çıkarsada çok memnun olurum. yani nasıl geldiniz ne yaptınız gibisinden.
  • 26-07-2010, 19:42:20
    #11
    dostum iyi bir kariyer yapmak istiyorum diyosan çok çalışıp iyi bir üniversite bilirmelisin + yükseklisans cart curt falan ama çok para kazanmak istiyorum diyorsan TİCARET...
  • 26-07-2010, 19:44:17
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Okuma başka bişey insan kendini geliştirebiliyorsa her şekilde iş vardır para kazanmaya gelince oda tecrübeye,kendini geliştirmeye bağlıdır diye düşünüyorum.
  • 26-07-2010, 20:13:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum iyi bir kariyer yapmak istiyorum diyosan çok çalışıp iyi bir üniversite bilirmelisin + yükseklisans cart curt falan ama çok para kazanmak istiyorum diyorsan TİCARET...
    belirttim ama hala devam ediyorsunuz.
    benim üstümden gitmeyin ben düşünüyor değilim.
    sadece varsa böyle olaylar anlatın bir araştırma yapıyorum karşılaştırma değil
  • 26-07-2010, 20:18:42
    #14
    Üniversite bitirdim. 10 gün öncesine kadar Telekom'da çalışıyordum. En yüksek tahsili olan bendim Diğerleri hepsi lise mezunuydu. Şuanda da bir şirkette Bilgi işlem yöneticisi olarak görev yapıyorum. 3-4 tane üniversite mezunu var diğerleri lise mezunu Sanırım aradığın cevap vardır
  • 26-07-2010, 20:32:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite bitirdim. 10 gün öncesine kadar Telekom'da çalışıyordum. En yüksek tahsili olan bendim Diğerleri hepsi lise mezunuydu. Şuanda da bir şirkette Bilgi işlem yöneticisi olarak görev yapıyorum. 3-4 tane üniversite mezunu var diğerleri lise mezunu Sanırım aradığın cevap vardır
    telekomda hangi kademede çalışıyordunuz acaba ? sanırım bilgi işlemdi oradada. ve oraya girmek için nasıl bir prosedür/başvuru gerekli ?

    ve şuanki şirketinizde ki konumunuza nasıl bir başvuruyla geldiniz ?

    teşekkürler
  • 26-07-2010, 20:37:51
    #16
    benim arkadaşım var, liseyi bitirir bitirmez işe başladı. şu an bir şirketin sunucu işlerine bakıyor, aylık 1,5milyar alıyor. lise mezunu olduğu halde... kuzenim mühendislik bitirdi 2milyar alıyor
  • 26-07-2010, 20:41:48
    #17
    Dayım oğluları ikisi okumadı bi tanesi inşaat mühendisi oldu.Okumayanların ikisininde ayrı ayrı firmaları var okuyan ise iş bulamadığı için abisinin yanında çalışıyor.
  • 26-07-2010, 20:50:30
    #18
    Yalnız şöyle bir durum var,atıyorum lise mezunu olursun,3 milyar maaş alırsın fakat 2-3 ay sonra işten çıkarırsalar ortada kalma ihtimalin çok büyük.Belli bir vasfın yok çünkü.Üniversite mezunu olduğun zaman en azından örneğin mühendissen,mühendis vasfıyla iş ararsın ve üniversite mezunu olarak hem kendi işini yürütürsün hem de seviyorsan ticaret yapıp parayı vurursun