_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite bitirdim. 10 gün öncesine kadar Telekom'da çalışıyordum. En yüksek tahsili olan bendim Diğerleri hepsi lise mezunuydu. Şuanda da bir şirkette Bilgi işlem yöneticisi olarak görev yapıyorum. 3-4 tane üniversite mezunu var diğerleri lise mezunu Sanırım aradığın cevap vardır
telekomda hangi kademede çalışıyordunuz acaba ? sanırım bilgi işlemdi oradada. ve oraya girmek için nasıl bir prosedür/başvuru gerekli ?

ve şuanki şirketinizde ki konumunuza nasıl bir başvuruyla geldiniz ?

teşekkürler