Üniversite bitirdim. 10 gün öncesine kadar Telekom'da çalışıyordum. En yüksek tahsili olan bendim

Diğerleri hepsi lise mezunuydu. Şuanda da bir şirkette Bilgi işlem yöneticisi olarak görev yapıyorum. 3-4 tane üniversite mezunu var diğerleri lise mezunu

Sanırım aradığın cevap vardır
telekomda hangi kademede çalışıyordunuz acaba ? sanırım bilgi işlemdi oradada. ve oraya girmek için nasıl bir prosedür/başvuru gerekli ?
ve şuanki şirketinizde ki konumunuza nasıl bir başvuruyla geldiniz ?
teşekkürler