en büyük hayaliniz nedir :)
115
●6.635
- 25-10-2010, 03:18:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben de bunları yazacaktım..Evet en büyük hayalim: HZ Ömer misali "dağdaki kayıp koyunun vebali üstümedir" anlayışına sahip yöneticiler ve BÜYÜK TÜRKİYE.....apo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2010, 10:08:49Üyeliği durdurulduŞimdi ne yapıyosun ki :SvBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2010, 10:27:14Üyeliği durduruldupolis arabası , itfaiye arabası ve ambulans arabasını alıp şehirde bir tur atmayı çok isterim


