apo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevgi, saygı, huzur ve selametten müteşekkil bir türkiye.
Ben de bunları yazacaktım..Evet en büyük hayalim: HZ Ömer misali "dağdaki kayıp koyunun vebali üstümedir" anlayışına sahip yöneticiler ve BÜYÜK TÜRKİYE.....