Konu
en büyük hayaliniz nedir :)
25-10-2010, 03:18:59
#86
kanisti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
apo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sevgi, saygı, huzur ve selametten müteşekkil bir türkiye.
Ben de bunları yazacaktım..Evet en büyük hayalim: HZ Ömer misali "dağdaki kayıp koyunun vebali üstümedir" anlayışına sahip yöneticiler ve BÜYÜK TÜRKİYE.....