• 05-08-2010, 15:55:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    internet sitesinden takip et diyorlar
  • 05-08-2010, 21:36:56
    #11
    ben yaptım çok basit ara dönemlerde olmuyor ekimde kayıt yenilemeden müdür yardımcısının yanına git halk eğitim merkezinin ona de böle böle ama meslek lisesinden geri düze gecemezsin müdür yardımcısı sana bulunduğun il ve ilin bölgelerinde olan bölüm listesi ve okul listesi vercek sonra bir kac evrak imzalayacan ve zirahat bankasına para yatıracan ben öle yapmıştım...
  • 06-08-2010, 03:30:56
    #12
    Bende açıktan bitiricem yarın son günmüş herhangi bir okula gidip mi kayıt yaptırıyoruz...
  • 06-08-2010, 09:55:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    halk eğitim merkezlerine
  • 13-08-2010, 01:28:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    beyler şimdi 16 ağustosta başlıyormuş kayıtlar.. ama şöyle birşey var.. ben 91li olduğumdan kayıt olmak için askerlik şubesinde muane olduğumda ordan izin almam gerekiyormuş.. mesela ben açıköğretim meslek okumak istiyorum, izin vermeniz lazım.. askerliğimi tecil ettirmem gerekiyor gibisinden.. bunun doğruluğu nedir? doğruysa izin verirler mi?