ben yaptım çok basit ara dönemlerde olmuyor ekimde kayıt yenilemeden müdür yardımcısının yanına git halk eğitim merkezinin ona de böle böle ama meslek lisesinden geri düze gecemezsin müdür yardımcısı sana bulunduğun il ve ilin bölgelerinde olan bölüm listesi ve okul listesi vercek sonra bir kac evrak imzalayacan ve zirahat bankasına para yatıracan ben öle yapmıştım...