• 01-07-2010, 16:07:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşalr düz liseden mesleğe geçmek istiyorum ? hangi yönergeleri izlemem gerek? meb'in sitesinde pek bilgi bulamadım. Yapan arkadaşlar vardır mutlaka yardım ederseniz sevinirim..
  • 01-07-2010, 16:12:16
    #2
    kayıt yenileme tarihlerinde alanını değiştiriyorsun erol . onlar sana yeterli bilgiyi veriyorlar. bir açık öğretim şubesine git öğren .
  • 07-07-2010, 03:09:47
    #3
    Kayıt yenileme zamanlarında halk eğitime gidip geçebiliyorsun.
  • 07-07-2010, 03:21:48
    #4
    Bu konuda ciddi ciddi bilgisi olan bir arkadaş bana ulaşırsa gerçekten çok sevinirim. Buradakiler sadece kayıt yenileyip kitap veriyor. Soru soruyorum onu biz bilmeyiz aol.meb.gov.tr bilir diyorlar. Ciddi yardıma ihtiyacım var.
  • 05-08-2010, 09:26:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    beyler meb.gov.tr de meslek lisesi için hiç bir bilgi yok, yeni kayıt falan.. ağustosada geldik. sanırım bundan sonra tecil ettiremem dimi?
  • 05-08-2010, 09:29:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yanlız düz lisedeki kredin meslek lisesine geçince sıfırlanıyor onu göz onünde bulundurmalısın.

    Ama her açıdan meslek lisesı avantajlı,
  • 05-08-2010, 10:45:07
    #7
    Açık Öğretim Lisesinde kayıtlı öğrenciler her öğretim yılının başında Mesleki Açık Öğretim Lisesi müdürlüğüne dilekçe ile başvurarak geçiş yapabilirler, Açık Öğretim Lisesinde kazandıkları dönemler ve krediler aynen korunur.
  • 05-08-2010, 13:49:46
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ya beyler http://maol.meb.gov.tr/ kayıtlarla ilgili hiç bilgi yok. yanlış yeri mi takip ediorum acaba?
  • 05-08-2010, 15:44:58
    #9
    Mys
    Üyeliği durduruldu
    Halk Egitim merkezlerine gidersen gerekli bilgiyi vericeklerdir..