Açık Öğretim Lisesinde kayıtlı öğrenciler her öğretim yılının başında Mesleki Açık Öğretim Lisesi müdürlüğüne dilekçe ile başvurarak geçiş yapabilirler, Açık Öğretim Lisesinde kazandıkları dönemler ve krediler aynen korunur.