Konu
Açıköğretim hakkında düzden mesleğe geçiş.
06-08-2010, 03:30:56
#12
_KaRTaL_
Bende açıktan bitiricem yarın son günmüş herhangi bir okula gidip mi kayıt yaptırıyoruz...