beyler şimdi 16 ağustosta başlıyormuş kayıtlar.. ama şöyle birşey var.. ben 91li olduğumdan kayıt olmak için askerlik şubesinde muane olduğumda ordan izin almam gerekiyormuş.. mesela ben açıköğretim meslek okumak istiyorum, izin vermeniz lazım.. askerliğimi tecil ettirmem gerekiyor gibisinden.. bunun doğruluğu nedir? doğruysa izin verirler mi?