• 30-06-2010, 13:10:56
    #10
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cemal senin hevesin var galiba spikerliğe
    ben gelridim ama uğur gibi çok konuşamam
    Ehehe Daha çok eğlence amaçlı olacak. Sıradan insanlara php nedir, wordpress nedir gibi sorular soracağız fakat bunları sanki herkesin bilmesi gereken şeylermiş gibi soracağız. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanları konuşturup halka göre php ve wordpress in ne anlama geldiğini göreceğiz ) Ayrıca internetle ilgili kişilere r10 u vs. soracağız. Beklerim sizide
  • 30-06-2010, 13:14:07
    #11
    2. şart tamam, ama kameram yok.
  • 30-06-2010, 13:14:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Valla kanka dijitaladam için düşünüyorum. bende bu fikri kimsana söyledimerak ediyorum!
  • 30-06-2010, 13:14:55
    #13
    Hafız benim web cam var olurmu kamara oda.
  • 30-06-2010, 13:16:13
    #14
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafız benim web cam var olurmu kamara oda.
    Yanında kasayıda taşırım diyosan olur
  • 30-06-2010, 13:24:33
    #15
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanında kasayıda taşırım diyosan olur
    tamam dizüstü de var 2.0 MEGA PİXELS yazıyor birde tlf var onda 5 yazıyor ama 5 değil olsun çekerim hafız fotoğraf olarka çekeriz birde ses kaydı ben onu video yaparım Windows Movie Maker 2.6 var bende.
  • 30-06-2010, 13:26:06
    #16
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam dizüstü de var 2.0 MEGA PİXELS yazıyor birde tlf var onda 5 yazıyor ama 5 değil olsun çekerim hafız fotoğraf olarka çekeriz birde ses kaydı ben onu video yaparım Windows Movie Maker 2.6 var bende.
    Ehehe Yada hafızası iyi bir arkadaş gelsin bunların yerine. O bizi izlesin sonra gelip anlatsın
  • 30-06-2010, 13:27:26
    #17
    istanbulda olsaydım kesin gelirdim benim gibi çatlak ruh hastasını bulamazsın
  • 30-06-2010, 13:27:29
    #18
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehehe Yada hafızası iyi bir arkadaş gelsin bunların yerine. O bizi izlesin sonra gelip anlatsın
    Harika olur hafız Japon kızlar bende he onlar ile ben konuşurum r10.net hakkında ve readmin i sorarım