tamam dizüstü de var 2.0 MEGA PİXELS yazıyor birde tlf var onda 5 yazıyor ama 5 değil olsun çekerim hafız fotoğraf olarka çekeriz birde ses kaydı ben onu video yaparım Windows Movie Maker 2.6 var bende.
Ehehe

Yada hafızası iyi bir arkadaş gelsin bunların yerine. O bizi izlesin sonra gelip anlatsın