Konu
Kamerası olan, biraz çatlak biri aranıyor !
30-06-2010, 13:24:33
#15
HazarHizmet
cmlsvndk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanında kasayıda taşırım diyosan olur
tamam dizüstü de var 2.0 MEGA PİXELS yazıyor birde tlf var onda 5 yazıyor ama 5 değil olsun çekerim hafız fotoğraf olarka çekeriz birde ses kaydı ben onu video yaparım Windows Movie Maker 2.6 var bende.