• 30-06-2010, 13:35:52
    #19
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda olsaydım kesin gelirdim benim gibi çatlak ruh hastasını bulamazsın
    Buraya transfer edelim seni
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika olur hafız Japon kızlar bende he onlar ile ben konuşurum r10.net hakkında ve readmin i sorarım
    oo tamamdır herşey hazır :P
  • 30-06-2010, 13:49:40
    #20
    Kontenjan boşsa yancı olabilirim beyler
  • 30-06-2010, 13:57:25
    #21
    joKer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara da olsan katılırdım sana(:
    edit: http://www.lagunacoupebenimolacak.com/ tarzı birşey olmuş seninkide
    kameram olsa, Sakarya'dan giderdim eğlenmek-gezmek amaçlı.
  • 30-06-2010, 14:08:52
    #22
    kontenjan sınırı yok arkadaşlar. Fakat hala bir kamera bulamadık Profesyonel olmasına gerek yok.
  • 30-06-2010, 17:34:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontenjan sınırı yok arkadaşlar. Fakat hala bir kamera bulamadık Profesyonel olmasına gerek yok.
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera var bende ayarlarız
    var dedikya
  • 30-06-2010, 17:39:38
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ankarada yapacak biri olursa ben gelirim.
  • 30-06-2010, 17:41:16
    #25
    Kaçırmışım o kısmı ya Herşey tamam o zaman
  • 30-06-2010, 22:40:28
    #26
    Üyeliği durduruldu
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontenjan boşsa yancı olabilirim beyler
    japonu duyunca kontenjan mı kalır
  • 30-06-2010, 23:04:13
    #27
    rus japon koreli sambacılar tangocular wuw