Kamerası olan, biraz çatlak biri aranıyor ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kamerası olan, biraz çatlak biri aranıyor !
29
●
1.381
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kamerası olan, biraz çatlak biri aranıyor !
1
2
3
4
30-06-2010, 13:35:52
#19
ReklamFace
Rockco adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
istanbulda olsaydım kesin gelirdim
benim gibi çatlak ruh hastasını bulamazsın
Buraya transfer edelim seni
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harika olur hafız Japon kızlar bende he onlar ile ben konuşurum r10.net hakkında ve readmin i sorarım
oo tamamdır herşey hazır :P
30-06-2010, 13:49:40
#20
MujaHeed
Kontenjan boşsa yancı olabilirim beyler
30-06-2010, 13:57:25
#21
ahtapot
joKer06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankara da olsan katılırdım sana(:
edit:
http://www.lagunacoupebenimolacak.com/
tarzı birşey olmuş seninkide
kameram olsa, Sakarya'dan giderdim eğlenmek-gezmek amaçlı.
30-06-2010, 14:08:52
#22
ReklamFace
kontenjan sınırı yok arkadaşlar. Fakat hala bir kamera bulamadık
Profesyonel olmasına gerek yok.
30-06-2010, 17:34:04
#23
eemmrraahh
Üyeliği durduruldu
cmlsvndk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kontenjan sınırı yok arkadaşlar. Fakat hala bir kamera bulamadık
Profesyonel olmasına gerek yok.
eemmrraahh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kamera var bende ayarlarız
var dedikya
30-06-2010, 17:39:38
#24
Keops
Üyeliği durduruldu
Ankarada yapacak biri olursa ben gelirim.
30-06-2010, 17:41:16
#25
ReklamFace
Kaçırmışım o kısmı ya
Herşey tamam o zaman
30-06-2010, 22:40:28
#26
teknotek
Üyeliği durduruldu
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kontenjan boşsa yancı olabilirim beyler
japonu duyunca kontenjan mı kalır
30-06-2010, 23:04:13
#27
Hublot
rus japon koreli sambacılar tangocular wuw
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler