Birkaç ay önce benzeri bir konu açmıştım fakat silinmiş sanırım bulamıyorum.
Forumda birçok kişi bilir fakat yine de hatırlatayım;
Bir blog açmak için radmin'den subdomain almak istiyorum. Bunun için bir kampanya başlattım. http://radminbanasubdomainverirmisin.wordpress.com ( normal domain ile başladım fakat yoğun saldırı sonucu hosting firmaları kapının önüne koynuca wordpress e sığındım
)Bu kampanya dahilinde kamerası olan biriyle bir çalışma yapıcaz. Bir Pazar günü istiklal caddesine gideceğiz, gözümüze kestirdiğimiz adamları çevirip internetle ilgili sorular sorup, verecekleri cevapları göreceğiz
Asıl amaç eğlenmek. Belki bir internet bilgini çıkar diye 7 sinden 70'ine herkese soracağız PHP nedir diye
Varmı benimle gelecek bir deli? Bunun karşılığında para vermek istemiyorum, çünkü gelen adamın gönüllü olmasını isterim. Ama sonrasına gider bir cafede nargile ısmarlar, bir de yemek ısmarlarım.
Kamera yok 3. kişi olurum