Konu
Kamerası olan, biraz çatlak biri aranıyor !
30-06-2010, 10:36:02
#5
ReklamFace
Weave adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Haftasonu işim olmazsa gelebilirim
Kamera yok 3. kişi olurum
Süper
Bu h.sonu değilde bir sonraki olacak muhtemelen. Kurgu ve soru hazırlamak gerek