Anket Forumda Kaç Kez Banlandınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Forumda Kaç Kez Banlandınız?
1
%27,63 (21 Oy)
2
%11,84 (9 Oy)
3
%9,21 (7 Oy)
4
%1,32 (1 Oy)
5
%1,32 (1 Oy)
6
%2,63 (2 Oy)
7+
%19,74 (15 Oy)
Hiç banlanmadım
%26,32 (20 Oy)
  • 27-06-2010, 23:27:27
    #19
    Bold yazı yüzünden
  • 27-06-2010, 23:27:50
    #20
    1 kere oda rep konusunda artistlik yapan birine özürlü dediğim için
  • 27-06-2010, 23:29:48
    #21
    Hiç banlanmadım.
  • 27-06-2010, 23:57:18
    #22
    bende hiç ban yemedim.çok dikkat ediyorum ban konusuna
  • 28-06-2010, 07:46:24
    #23
    ilk mesajimdi sanirim. Kalin harflerle yazdigim icin 3 gunluk banlanmistim.
  • 28-06-2010, 08:04:13
    #24
    Çok şükür, hiç banlanmadım
  • 28-06-2010, 09:37:24
    #25
    1-Rep to Rep-Rep to repin yasak olduğunu hiç düşünmemiştim. Adamın biri hakaret tarzı rep atmıştı sanırsam, bende düzeyli bir şekilde - rep'ine -rep vermiştim. BAN!
    2-Bir hosting sorunu nedeni msn loglarını yayınlarken 3 mesaj arka arkaya log yayınladım.(Tek mesaja sığmadı ) .. Sığmadığı için böyle yaptım banlamayında yazmıştım.. BAN!

    -Trader ile de hiç işimiz olmadı şükür
  • 28-06-2010, 10:08:26
    #26
    25-30 bekide daha fazla
  • 28-06-2010, 10:44:46
    #27
    20-25 kere falan banlanmışımdır.