Anket Forumda Kaç Kez Banlandınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Forumda Kaç Kez Banlandınız?
1
%27,63 (21 Oy)
2
%11,84 (9 Oy)
3
%9,21 (7 Oy)
4
%1,32 (1 Oy)
5
%1,32 (1 Oy)
6
%2,63 (2 Oy)
7+
%19,74 (15 Oy)
Hiç banlanmadım
%26,32 (20 Oy)
  • 28-06-2010, 11:00:35
    #28
    hiç banlanmadım daha nasip olurmu bilinmez
  • 28-06-2010, 12:17:43
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Gecen hafta acıldı banım.

    10 günde 3 kez ban yedim.
  • 28-06-2010, 12:34:23
    #30
    Hiç banlanmadım.
  • 28-06-2010, 12:35:44
    #31
    Reveloper
    valla ben daha hesaplayamadım içimi sıkıyonuz küfürü basıorm
  • 28-06-2010, 12:37:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    30+ futbol konusunda banlandım sürekli.Adamı tahrik ediyorlar cevaplarını veriyorum tahrikten ben ban yiyorum.R10 un adaletini çok seviyorum güçlünün yanında güçsüzün arkasında.
  • 28-06-2010, 12:37:57
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ilk mesajımda kalın yazmakla banlanmıştım 1 gün ondan sonra herhangi bir problem olmadı
  • 28-06-2010, 12:38:53
    #34
    2 kere
  • 28-06-2010, 12:41:06
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sebebini bilmediklerimizi nasıl yazıcaz
  • 28-06-2010, 13:00:09
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Modlar benim üyeliği cronjob'a bağladı
    3 günde 1 sudan sebeplerle banlanıyorum