Anket Forumda Kaç Kez Banlandınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Forumda Kaç Kez Banlandınız?
1
%27,63 (21 Oy)
2
%11,84 (9 Oy)
3
%9,21 (7 Oy)
4
%1,32 (1 Oy)
5
%1,32 (1 Oy)
6
%2,63 (2 Oy)
7+
%19,74 (15 Oy)
Hiç banlanmadım
%26,32 (20 Oy)
  • 28-06-2010, 18:08:52
    #46
    Üyeliği durduruldu
    1 defasında tehdit etmiştim birini, diğerinde ise bir tane moderatöre -rep atmıştım ; diğer hafta bir baktım bir konuda sonkræliçeye tek kelimelik, ona uygun kelime yazdım diye gelmiş hemen 5 gün ban atmış, kuyruk acısı
  • 28-06-2010, 18:13:16
    #47
    saymıyorum artık
  • 28-06-2010, 19:42:36
    #48
    çok banlandım ama hepsi küfürden pkk ya sövdüğümden o konu açıldımı tutamıyorum kendimi.
  • 28-06-2010, 22:19:10
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Bende 1 kere siyasi içerikli konu yüzünden
  • 28-06-2010, 22:31:19
    #50
    Üyeliği durduruldu
    1 kez.

    Oda flood yapmaktan.
  • 28-06-2010, 22:32:49
    #51
    20 civarı olmuştur sanırım.
  • 28-06-2010, 22:42:10
    #52
    Üyeliği durduruldu
    1 veya 2
  • 28-06-2010, 23:00:06
    #53
    Misafir
    Konu amacından saptığı için yoruma kapatılmıştır. (Amacı sapıtanlar çok iyi biliyorlar kendilerini)
    Saygılar.