Anket Forumda Kaç Kez Banlandınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 76
Forumda Kaç Kez Banlandınız?
1
%27,63 (21 Oy)
2
%11,84 (9 Oy)
3
%9,21 (7 Oy)
4
%1,32 (1 Oy)
5
%1,32 (1 Oy)
6
%2,63 (2 Oy)
7+
%19,74 (15 Oy)
Hiç banlanmadım
%26,32 (20 Oy)
  • 28-06-2010, 13:01:33
    #37
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modlar benim üyeliği cronjob'a bağladı
    3 günde 1 sudan sebeplerle banlanıyorum
    Senin mesajını bekliyodum buraya. Ne zaman baksam banlısın.
  • 28-06-2010, 13:05:36
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin mesajını bekliyodum buraya. Ne zaman baksam banlısın.
    Şşşt modlar duymasın. Sessiz ol


    Bu arada: 7+ Haymac
  • 28-06-2010, 13:09:42
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 kere siyasi terim kullanmaktan.
    2 kere kendi isteğimle
  • 28-06-2010, 13:12:39
    #40
    1 kez ve ırkçı avatar ve imzadan.
  • 28-06-2010, 13:14:19
    #41
    70+ olsa belki kurtarırdı
  • 28-06-2010, 14:47:11
    #42
    7-8 kere liseli veletler yüzünden.
    1 kerede Fenerli mod'u üzdüğüm için.
  • 28-06-2010, 15:08:57
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecen hafta acıldı banım.

    10 günde 3 kez ban yedim.
    kazımla hafta 1 düzenli olarak banlanıyoruz
  • 28-06-2010, 16:09:13
    #44
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70+ olsa belki kurtarırdı
    Aynen
  • 28-06-2010, 18:04:40
    #45
    Henüz yemedim ama yakında yersem şaşırmam