1-Rep to Rep-Rep to repin yasak olduğunu hiç düşünmemiştim. Adamın biri hakaret tarzı rep atmıştı sanırsam, bende düzeyli bir şekilde - rep'ine -rep vermiştim. BAN!

2-Bir hosting sorunu nedeni msn loglarını yayınlarken 3 mesaj arka arkaya log yayınladım.(Tek mesaja sığmadı

) .. Sığmadığı için böyle yaptım banlamayında yazmıştım.. BAN!
-Trader ile de hiç işimiz olmadı şükür