• 16-06-2010, 02:53:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskişehirliler yine bir kez daha farklı bir kente olmanın keyifini sürecek, Barların yoğun olduğu Vural sokak yakında Efes Pilsen sponsorloğunda baştan aşağı değişmiş olacak.

    - Güvenli Eskişehirde, dahe güvenli eğlence,
    - Trafiğe kapanıyor sadece dışarılara taşan insanlar,
    - Etkinlikler

    Bunun bir parçası olan Efes Pilsen İle “Sokakta Hayat Var!” sloganıyla yola çıkılan etkinlikler serisine Eskişehir ile devam ediyoruz. 8 Haziran Salı akşamı Vural Sokak’ta gerçekleştirilen sokak festivalinde binlerce üniversiteli çeşitli sahne performanslarıyla doyasıya eğlendi.Efes Pilsen sponsorluğunda gerçekleştirilen sokak etkinliğine binlerce Eskişehirli katıldı.

    Belediye başkanıda etkinliklerde hep yer aldı, ne diyeyim eleştirilsede, bütçe kısıtlamalarına, projelerin Ankaradan geri döndürülmesine şehiri baştan yaratan bu adamın heykeli dikilir. Türkiyedeki 81 ilin 30 tanesinde böyle başkan olsa Turizimi ve onun tatlı kaymak gelirini 12ay yaşarız.

    Videosu
    Video 2

    Fotolar




  • 16-06-2010, 04:40:52
    #2
    Bugün Ankara Yenimahalle'de 5.cadde dolaylarındaki alkollü yemek dükkanlarının bulunduğu sokak full restore edilmişti. Sokağın giriş çıkışlarında bu sokakta hayat var yazıları vardı. Demek bunun içinmiş.
  • 16-06-2010, 15:14:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    üniversiteliler şehri öyle kalkındırdı ki Büyükerşan'da şehri onlara göre ayarlıyor bu adam işini gerçekten biliyor
  • 16-06-2010, 17:42:43
    #4
    süper düşünmüşler
  • 16-06-2010, 17:53:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Efes Pilsen'i severim iyidir fakat İsrail markası olması sebebi ile kullanmıyorum. Ama güzel düşünülmüş.
  • 16-06-2010, 18:09:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Ankara Yenimahalle'de 5.cadde dolaylarındaki alkollü yemek dükkanlarının bulunduğu sokak full restore edilmişti. Sokağın giriş çıkışlarında bu sokakta hayat var yazıları vardı. Demek bunun içinmiş.
    bende bunu diyecektim.
    Pek iyi birşey olduğunu düşünmüyorum açıkcası, şehrin göbeğinde içliki restoranların bulunması yanlış bence.
  • 16-06-2010, 19:14:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TurkAdult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efes Pilsen'i severim iyidir fakat İsrail markası olması sebebi ile kullanmıyorum. Ama güzel düşünülmüş.
    Efes yüzde yüz yerli sermayedir
  • 16-06-2010, 19:19:16
    #8
    Övünülecek birşey mi bu yani?

    Genç Bakış Sivas'a geldiğinde, üniversite rektörü konuşmasında şöyle söylemişti; "Sivasımız çok güvenli biryerdir. Akşam 9-10'dan sonra kızlarımız erkeklerimiz elele rahatça yürüyebiliyor." Adamın güvenlik, ilericilik anlayışına bakın.

    Sizinki de o hesap olmuş.
  • 16-06-2010, 21:43:56
    #9
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Övünülecek birşey mi bu yani?

    Genç Bakış Sivas'a geldiğinde, üniversite rektörü konuşmasında şöyle söylemişti; "Sivasımız çok güvenli biryerdir. Akşam 9-10'dan sonra kızlarımız erkeklerimiz elele rahatça yürüyebiliyor." Adamın güvenlik, ilericilik anlayışına bakın.

    Sizinki de o hesap olmuş.
    Ne var yani yürüyemezler mi cok sacma