Övünülecek birşey mi bu yani?
Genç Bakış Sivas'a geldiğinde, üniversite rektörü konuşmasında şöyle söylemişti; "Sivasımız çok güvenli biryerdir. Akşam 9-10'dan sonra kızlarımız erkeklerimiz elele rahatça yürüyebiliyor." Adamın güvenlik, ilericilik anlayışına bakın.
Sizinki de o hesap olmuş.
Ne var yani yürüyemezler mi cok sacma