PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün Ankara Yenimahalle'de 5.cadde dolaylarındaki alkollü yemek dükkanlarının bulunduğu sokak full restore edilmişti. Sokağın giriş çıkışlarında bu sokakta hayat var yazıları vardı. Demek bunun içinmiş.
bende bunu diyecektim.
Pek iyi birşey olduğunu düşünmüyorum açıkcası, şehrin göbeğinde içliki restoranların bulunması yanlış bence.