TurkAdult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efes Pilsen'i severim iyidir fakat İsrail markası olması sebebi ile kullanmıyorum. Ama güzel düşünülmüş.
Efes yüzde yüz yerli sermayedir