• 16-06-2010, 21:52:51
    #10
    bundan 3-4 ay kadar önce o sokakta bir mekandan çıkmış cila için aldığımız biralarla evimize giderken (kimseyi rahatsız etmeden), polis geldi rapora götürdü ve kişi başı 65 TL civarı ceza kesildi. Çok ilginç bir suçumuz vardı kağıtta yazan unuttum şimdi. Yaptığımız yasakmış ama erasmuslu yabancı öğrenciler yapınca kimse bir şey demiyormuş.

    aklıma geldi yazayım dedim
  • 16-06-2010, 22:19:33
    #11
    Sokağın girişinde'de Ahmet abi dursun orada bir olay çıkmaz
  • 16-06-2010, 23:18:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Övünülecek birşey mi bu yani?

    Genç Bakış Sivas'a geldiğinde, üniversite rektörü konuşmasında şöyle söylemişti; "Sivasımız çok güvenli biryerdir. Akşam 9-10'dan sonra kızlarımız erkeklerimiz elele rahatça yürüyebiliyor." Adamın güvenlik, ilericilik anlayışına bakın.

    Sizinki de o hesap olmuş.
    Yanlış açıdan bakmışın, Holanda modeli yapıyor bazı şeyleri gizli yapacaklarına kontrol altına olsun, tabi uyuşturucu versin demiyoruz ama garip garip mekanlarda içileğine polis kontrolünün olmadığı yerde, burada adam gibi içen içer, özellike kız kıza gezmek isteyen gruplar için güzel, sonuçta eğitimi fark etmiyor malesef 4 tane yanlız kız gördümü mekandaki erkeklerin %70 sulanıyor. Kimse kimsenin ahlak bekçiliğini yapacak değil ama dünyada bu tür yerlerin örnekleri dolu ve hemen hemen hepside çok başarılı sonuçlanmış projeler.

    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokağın girişinde'de Ahmet abi dursun orada bir olay çıkmaz
    Sponsor Efes diye gelebilirde ozaman kasketle girmek lazım alana
  • 16-06-2010, 23:51:59
    #13
    Adana'yada yapsalar çıkmam oradan kamp kurarım..
  • 17-06-2010, 00:33:02
    #14
    Benim burada bi mesaj atmıştım sanki?
  • 17-06-2010, 00:51:23
    #15
    Bir sene daha çalışıp eskişehire gidesi geliyor insanın Lütfen aklıma sokmayın :/
  • 17-06-2010, 00:53:35
    #16
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gencleri ayartmak ve ickiye yoneltmek icin guzel bir uygulama olmus kimse kusura bakmasin ama. Kandillerde veya ramazanda kapanir mi sokak
  • 17-06-2010, 01:35:06
    #17
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış açıdan bakmışın, Holanda modeli yapıyor bazı şeyleri gizli yapacaklarına kontrol altına olsun, tabi uyuşturucu versin demiyoruz ama garip garip mekanlarda içileğine polis kontrolünün olmadığı yerde, burada adam gibi içen içer, özellike kız kıza gezmek isteyen gruplar için güzel, sonuçta eğitimi fark etmiyor malesef 4 tane yanlız kız gördümü mekandaki erkeklerin %70 sulanıyor. Kimse kimsenin ahlak bekçiliğini yapacak değil ama dünyada bu tür yerlerin örnekleri dolu ve hemen hemen hepside çok başarılı sonuçlanmış projeler.
    Kızlarımız rahatça içki içebilsin kimse sulanmasın diye midir yani bu yenilik? Eskişehir yanlış yolda. Eğitim memleketi mi olmak istiyor yoksa eğlence memleketi mi. Bunu ayırt etmesi lazım. Eğitime giden insanda zinde kafa mı olması gerek yoksa alkollü kafa mı?

    Tabiki kimse kimsenin ahlak bekçiliğini yapacak değil. Böyle birşeye en başta ben karşı çıkarım. İsteyen adam alır evinde adabıyla içer. Yalnız bunun için sokak açmanın anlamı nedir? Ahlaksızlığı meşru hale getirmekten başka? "Buyrun gelin içki için size özel sokak yaptık."

    Her olayı kapitalizme bağlarsınız, ona karşısınızdır. Dün açtığım şu konuda digiklan çok iyi yazmış bak. Efes pilsen o yazılanlara uymuyor mu peki. İnsanların ahlakını, değerlerini hiçe saymıyor mu para uğruna. Siz ve sizin gibiler de buna alkış tutuyorsunuz. Şimdi olaya bir de din katıp insanları gaza getirmek istemiyorum. Yalnızca ahlaki açıdan bakıldığında bile bu tamamiyle saçmalıktır, utanmazlıktır. Dünyada çok başarılı dediniz. Yazının başında da Hollanda'dan bahsetmişsiniz. Sanırım hollandada iyi uygulanmış. İstediğiniz bu mu yani 20 şehre daha sizinki gibi belediye başkanı olsun, Türkiye Hollanda'ya dönüşsün. Ayıp.
  • 17-06-2010, 01:38:04
    #18
    İkili tartışmalara sebebiyet verdiği için konu sonlandırılmıştır.