KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Övünülecek birşey mi bu yani?

Genç Bakış Sivas'a geldiğinde, üniversite rektörü konuşmasında şöyle söylemişti; "Sivasımız çok güvenli biryerdir. Akşam 9-10'dan sonra kızlarımız erkeklerimiz elele rahatça yürüyebiliyor." Adamın güvenlik, ilericilik anlayışına bakın.

Sizinki de o hesap olmuş.
Yanlış açıdan bakmışın, Holanda modeli yapıyor bazı şeyleri gizli yapacaklarına kontrol altına olsun, tabi uyuşturucu versin demiyoruz ama garip garip mekanlarda içileğine polis kontrolünün olmadığı yerde, burada adam gibi içen içer, özellike kız kıza gezmek isteyen gruplar için güzel, sonuçta eğitimi fark etmiyor malesef 4 tane yanlız kız gördümü mekandaki erkeklerin %70 sulanıyor. Kimse kimsenin ahlak bekçiliğini yapacak değil ama dünyada bu tür yerlerin örnekleri dolu ve hemen hemen hepside çok başarılı sonuçlanmış projeler.

qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sokağın girişinde'de Ahmet abi dursun orada bir olay çıkmaz
Sponsor Efes diye gelebilirde ozaman kasketle girmek lazım alana