bundan 3-4 ay kadar önce o sokakta bir mekandan çıkmış cila için aldığımız biralarla evimize giderken (kimseyi rahatsız etmeden), polis geldi rapora götürdü ve kişi başı 65 TL civarı ceza kesildi. Çok ilginç bir suçumuz vardı kağıtta yazan unuttum şimdi. Yaptığımız yasakmış ama erasmuslu yabancı öğrenciler yapınca kimse bir şey demiyormuş.
aklıma geldi yazayım dedim